Ви є тут

Кронштейн-реклама

Кронштейн-реклама
Кронштейн-реклама
Вивіски
Торцева вивіска
Торцева вивіска

Виготовлення панель-кронштейнів. 

Внутрішнє або зовнішнє підсвічування.

Кронштейн-реклама — це свілова конструкція, шо розміщується перпендикулярно будівлі. Розміри таких конструкцій зазвичай не перевищують одного м.кв. Форма – від звичайних прямокутних до складних (аптечні хрести, об’ємні букви…). Найпростіша така конструкція наведена нижче.

Орієнтованість кронштейн-реклами перпендикулярно потоку людей збільшує ефективність Вашої реклами в кілька разів у порівнянні зі звичайними світловими вивісками.

Форма кронштейн-реклами не обмежується простим прямокутником, а залежить лише від можливостей і бажання замовника. Лицьова частина може бути виконана із ПВХ, акрилу чи металу. Каркас з пластику або алюмінієвого профілю. Для підсвічування застосовується внутрішнє або зовнішнє підсвічування з використанням світлодіодів або люмінесцентних ламп.

Вартість виготовлення панель-кронштейнів 

Нижче наведена ціна на виготовлення панель-кронштейнів, вартість зазначена за 1 кв. м.

Опис кронштейн-реклами Ціна

Основа – металева рама, борт – пластик або композит, обклейка «Oracal» серії 641

Лицева поверхня:
акрил (max 2х3м), друк або аплікаційна плівка «Oracal» серії 8500
Підсвітка (внутрішня) – люмінесцентні лампи, разміщуються всередині

від 3500,00 грн за м2

Вартість зазначена на стандартні кронштейн-реклами, якщо Вас цікавить виготовлення реклами нестандартної форми зв’яжіться з нами по телефону (0362) 45-44-45 або відправте замовлення поштою, і ми реалізуємо Ваш проект будь-якої складності.

Кронштейн – об’єкт зовнішньої реклами 

Кронштейн-реклама – гарний задум щоб про Ваш заклад дізналася максимальна кількість пішоходів та водіїв. Цей ефект досягається за рахунок того, що реклама кріпиться перпендикулярно потоку автотранспорту чи пішоходів до стін будинків, до стовпів або інших опор, відповідно, залучаючи більше поглядів.

Відзначимо, що гарне підсвічування тільки збільшує ефективність реклами у вечірній і нічний час. Вибір матеріалу з якого буде виготовлений сіті-борд цілком і повністю залежить як від строків і умов експлуатації (у тому числі від кліматичних умов), так і від дизайну й призначення. Зображення на рекламну поверхню наноситься за стандартною технологією – це нанесення плівкою «Oracal» (плотерною порізкою або з друком).

Безсумнівна перевага такої конструкції – це наявність двох поверхонь, на які може бути нанесена реклама. Фактично виходить, що інформація може бути прочитана майже з усіх боків. Це вигідно відрізняє кронштейн-рекламу від реклами (вивіски), що кріпиться на фасад будинку в одній площині зі стіною. Ще один важливий момент – кронштейн-реклама може бути виготовлена практично будь-якої форми, що дозволяє використовувати оригінальні дизайнерські рішення. Так, стандартний напис «Аптека» над дверима магазину залучать набагато менше уваги, ніж кронштейн-реклама, виготовлена у формі хреста та встановлена перпендикулярно потоку людей. Аптечний хрест – важливий елемент в оформленні будь-якої аптеки.

Аналогічно кронштейн-рекламу можна встановлювати в декількох місцях один за іншим, що дозволяє вести досить агресивну рекламну політику (саме собою зрозуміло, що багаторазове споглядання однієї й тієї ж рекламної інформації  має набагато більший ефект).