Ви є тут
Штендери, ростові фігури

Виготовлення штендерів, ростових фігур. Різноманітність форм, розмірів та матеріалів.
Штендер – одностороння або двостороння конструкція у вигляді “будиночків” або виносного щита. Іноді такі конструкції роблять у людський зріст. Їх розташовують біля магазинів, кафе, ресторанів, банків, торгових центрів, вони “заманюють” рекламними лозунгами чи акційними цінами покупців. Переваги такого рекламного носія – простота встановлення і доступна вартість, що й зробило їх настільки розповсюдженими.
У нас Ви можете замовити виготовлення штендерів різних розмірів і форм, з різних матеріалів – пластику, металу. Зазвичай каркас таких виробів виготовляється зі стальної труби, пофарбованої в потрібний колір. Зображення монтується на листовий матеріал – оцинковану сталь, пластик, композитний матеріал, інколи банерну тканину. Зображення виготовляється плотерною порізкою чи за допомогою широкоформатного друку. Можлива комплектація карманами для поліграфії, прайсів та змінним цифровим табло. Форма штендера може бути різноманітної форми – у вигляді предметів, людей.
Вартість виготовлення штендерів
Нижче наведена ціна на виготовлення. У вартість враховано панелі з оцинкованої сталі з нанесенням зображення широкоформатним друком, пофарбованим каркасом з профільної труби. Вартість конструкцій з інших матеріалів, розмірів чи форми необхідно уточнювати додатково у наших менеджерів.
Вид | Вартість виготовлення |
Прямокутний 1.00х0.5 (одностороній/двохсторонній) | 1050,00 / 1150,00 грн. |
Прямокутний 1.20х0.6 (одностороній/двохсторонній) | 1200 /1280,00 грн. |
Нестандартні штендери | від 1300,00 грн. |
Якщо Вас цікавить виготовлення нестандартных штендерів зв’яжіться з нашими менеджерами
(0362) 45-44-45 чи відправте замовлення поштою.
Штендер як об’єкт зовнішньої реклами
Це – невеликі рекламні щити (найчастіше двосторонні) площею до 1,5 м.кв. Такі вироби дуже зручні для залучення додаткових клієнтів. Штендер – один з найефективніших видів реклами за дуже скромні гроші. Штендери ідеальні в місцях, де проходить досить велика кількість людей. В будь-якому випадку яскравий штендер буде кидатися в очі і швидко окупить вкладення в нього. Використовувати їх можна і у місцях віддалених від вивісок – тоді ефект від їхнього використання буде максимальний.
Штендер можна використовувати так само як своєрідне інформаційне табло – якщо він стоїть поруч з кафе, на ньому можна крейдою написати меню сьогоднішнього бізнес- ланчу. В прозорі кармани можна вставити надрукований прайс чи акційну пропозицію, набірними циферблатами швидко змінити ціну.
Іноді виготовляються конструкції (так звані «бутерброди» ) для подальшого носіння людиною. У поєднанні з роздачею листівок це дозволяє досягти додаткового ефекту – потенційний відвідувач візуально засвоює інформацію про товари і послуги , може поспілкуватися з «носієм» штендера , якщо виникнуть питання , і з собою забере рекламну листівку , де так само буде міститися потрібна інформація.
Технологія виготовлення
Стандартний штендер являє собою металевий каркас (саме він забезпечує стійкість і міцність) . Для рекламного поля використовуються різні матеріали (залежно від умов експуатаціі ), але найчастіше:
- пластик ПВХ або полікарбонат (якщо штендер стоїть в приміщенні , де немає перепадів температур і вологості)
- оцинкований лист (найбільш дешевий варіант , але має недолік – при механічному впливі поверхня може деформуватися )
- композитний алюмінієвий лист ( найоптимальніший варіант – витримує будь-які перепади температур і стійкий до погоних погодних умов та механічних навантажень, гарно тримає форму ).