Ви є тут

Поліграфія

Пластикові картки
Виготовлення пластикових карток: дисконтних; подарункових; магнітних; посвідчення; клубних; безконтактних.
Візитки
Візитна картка (візитка) — традиційний носій контактної інформації про людину або організацію. Виготовляється з паперу, картону або пластика невеликого формату. Візитка включає ім’я власника, компанію (зазвичай з логотипом) і контактну інформацію (адреса, телефонний номер і адреса електронної пошти). Візитки умовно можна розділити на види: особисті, ділові і корпоративні. Особисті візитки в основному використовуються в неформальному спілкуванні при дружньому знайомстві. Також популярні вони серед  фрілансерів. У такій візитці, як правило, вказуються ім’я, прізвище і телефонний номер власника. Посаду і адресу в цій візитці можна опустити. Друк візитки може бути виконана в будь-якому стилі і розроблятися відповідно до індивідуальних переваг власника.   Корпоративна візитна картка, як правило, не містить імен і прізвищ. При друці, в ній вказується інформація про компанію, сфера діяльності, перелік послуг, що надаються, контактні телефони, карта проїзду, адреса веб-сервера сторінки. Зазвичай корпоративна візитка відображає фірмовий стиль компанії. Має рекламний характер і в основному використовується на виставках, конференціях, з’їздах. Ділова візитка використовується в бізнесі, на офіційних зустрічах і переговорах, для надання контактній інформації своїм майбутнім клієнтам. На ділових візитках обов’язково вказуються ім’я, прізвище, посада бізнесмена, а також назва фірми і вид її діяльності.. У розробці візитки використовується фірмовий стиль компанії і логотип. Такі візитки зазвичай мають строгий дизайн. У державних службовців і депутатів на візитній картці може знаходитися зображення державних знаків відмінностей, таких як прапор і герб країни.
Флаєри, листівки
Флаєри, Листівки Флаєр — це невелика інформативна листівка, часто виконана в яскравих соковитих фарбах. Використовують флаєри в основному як роздавальний матеріал в різних рекламних і промо акціях. Незрідка флаєр є своєрідним безкоштовним пропуском, запрошенням або навіть вхідним квитком на який-небудь захід. І на відміну від запрошень, що зазвичай персоналізуються, флаєром може скористатися будь-яка людина. Флаєри — один із способів швидкої і масової реклами. Дизайн флаєрів прагнуть зробити найбільш відповідним під подію, що відбувається, щоб за мінімальний час залучити найбільшу кількість зацікавлених людей. Так залежно від того, що рекламується флаєром, і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими або інформаційними, містити в собі різну інформацію — ціну або переваги продукції, виконаними в кольорі або чорно-білими, на щільному крейдованому або тонкому офсетному папері.
Запрошення, вітальні листівки
Запрошення, вітальні листівки Запрошення – вид  друкарської продукції, який використовується для сповіщення людини про майбутній захід. Зазвичай на запрошенні друкується інформація про місце і час майбутнього заходу. Друк листівок і запрошень виконується на щільному крейдованому папері, картоні або дизайнерському папері. У разі необхідності по лінії згину робиться біговка (канавка). Розмір і форма листівок і запрошень можуть бути будь-якими. Для надання додаткової привабливості поліграфії, ми можемо зробити конгрев, фігурну вирубку, покриття УФ-лаком, фольгування. Листівки можуть бути весільні,  ювілейні, корпоративні, вітальні,  Сьогодні ми готові  запропонувати  своїм клієнтам виробництва листівок  всіляких форм, розмірів,  на дизайнерських паперах і картонах,  а також з персоніфікованими зверненнями,  найрізноманітніших форматів.  Друк листівок цифровим  або офсетним способом,  малими або крупними тиражами.
Папки
Папки Папка, поряд з візитною карткою, є одним з основних носіїв первинної інформації про компанію. Функціональність і інформативність — ось що відрізняє теки від будь-якого іншого елементу корпоративного стилю. Виготовлення папок  виробляється з щільного паперу, або картону. Папки зазвичай мають один або два клапани і призначені для вкладень листів, найчастіше, формату А4. Форма вирубки, вигляд кишень, колір матеріалу і наявність тиснення підбирається залежно від характеру замовлення і побажань Замовника. Залежно від способу забарвлення, зображення на папку наноситься до вирубки (якщо застосовується офсетний друк, який виправданий при великому накладі) або після (шовкографії). Цифровий друк папок застосовується для виготовлення невеликого накладу. При виготовленні папок широко використовується дизайнерський картон щільністю 300 г/кв. м-код, часто з  текстурною поверхнею. Як додаткова обробка при друці тек пропонується вибіркове уф-лакування і тиснення, пусте  або фольгою. Ламінація лицьової сторони теки практично не застосовується. На папки часто наносять наклейки, які містять позначки про те, що за документи зберігаються в теці. Це може бути алфавітний покажчик папки , позначка конкретних тематик або запис, що просто нагадує. Існують електронні системи, які можуть наносити подібні наклейки на теки по заздалегідь написаних програмах. Папки з шкіри і теки «на підпис» також можуть багато що розповісти про солідність і серйозність підприємства. Наявність в компанії такої продукції свідчить про те, що компанія чітко ставить перед собою конкретну мету, яка полягає в досягненні успішності, конкурентоспроможності серед інших фірм. При виготовленні папок з шкіри і тек «на підпис» фірмова символіка зазвичай наноситься на лицьову частину виробу, при цьому можна використовувати тиснення золотою або срібною фольгою. Папки – меню – особливий вигляд тек. Теки меню застосовуються в кафе, барах, ресторанах і інших обслуговуючих установах. Така поліграфічна продукція широко поширена в бізнесі і покликана відображати фірмовий імідж підприємства. Виготовлення тек меню здійснюється з метою донесення до споживача або клієнта певної інформації, наприклад, віддзеркалення статусу або класу ресторану. На шкіряні щоденники і будь-яку  іншу шкіряна продукцію можливе нанесення логотипів, фірмової символіки, текстів і зображень за допомогою різних технологічних операцій: тиснення пусте або фольгою, шовкографії, кріплення металевих болтів.  При виготовленні шкіряних папок, а також виготовленні папок-меню часто використовується такий вигляд  нанесення (персоналізації) як конгревне тиснення – це підйом рівня зображення відносно рівня шкіряної палітурки або крою заготівки. Наші майстри, що володіють широким спектром технологічних прийомів, для художнього оздоблення виробів з шкіри також використовують технологію «псевдоконгрев» – це душіння всієї площі крою шкіряного щоденника, адресної теки або шкіряної палітурки книги, окрім зображення орнаменту. В результаті зображення виглядає виступаючим із збереженням фактури шкіри, тоді як фон довкола нього залишається гладким. При виготовленні шкіряних папок-меню, винних карт, шкіряних номерків і інших виробів можливе поєднання різних видів нанесення в одному виробі. Зокрема, теки-меню і карти вин можуть бути виконані в техніці підйому зображення (не конгревного) з його подальшим вощінням (нанесення захисного шару натурального воску) на всю поверхню теки з поелементним виділенням всього виступаючого контура. Виглядає дуже ефектно.
Календарі
Календар - поліграфічний виріб, з календарною сіткою, – один з популярних видів рекламної поліграфії. Календарі бувають кишенькові, настінні, перекидні, настільні і ін. Календарі - один з найчастіше вживаних поліграфічних виробів. Сучасний інтенсивний ритм життя заставляє нас частенько поглядати в календар, оскільки ми інколи не встигаємо бігти за часом. Всі вони складаються з декількох блоків: Фриз (“шапка”, обкладинка) – верхній аркуш квартального календаря, на якому зазвичай розміщується красива картинка, пов’язана з родом діяльності компанії, і логотип. Календарна сітка (календарний блок) – відривні листи з цифрами). Підкладка (“підвал”) – нижній аркуш квартального календаря. Зазвичай несе на собі контактну інформацію об компанії, види діяльності, адреси і телефони.
Блокноти
Виготовляємо блокноти різних форматів і видів, здійснюємо тиснення на готових блокнотах Блокноти на пружині, індивідуальні блокноти в шкірі та шкірзаміннику Вартість блокнотів на пружині - від 15 грн. Індивідуальних  в одиничних екземплярах в шкіряній обкладинці чи обкладинці зі шкірзамінника - від 500 грн  
Каталоги та книги
Каталоги – це той самий вигляд друкарської продукції за допомогою якої інформація про послуги і товари подається в повному об’ємі і в структурованій формі. У загальному випадку, це якийсь список інформації про об’єкти, складений з метою полегшення пошуку цих об’єктів за якоюсь ознакою. Складається  каталог з внутрішнього блоку і обкладинки. Щільність паперу внутрішнього блоку зазвичай менша, ніж щільність паперу, використовуваного для виготовлення обкладинки. Друкують каталоги зазвичай офсетним способом. При порівняно невеликих накладах – до 500 шт. – використовують цифровий спосіб друку внаслідок того, що друк маленьких накладів офсетом не виправдовується з економічної точки зору. Каталог можна замовити будь-якого формату, але найпоширенішими форматами є формати від А6 до А2. Після того, як сторінки каталогу надруковані їх потрібно підібрати по порядку, скріпляти і підрізати (підрівнювати) краї готового виробу. А скріпляти сторінки каталогу можна наступними способами: термобіндер на скобах на пружині Додаткове використання такої техніки як тиснення, вибіркове і повне лакування, ламінація, фігурне висікання, шовкографія поза сумнівом здорожують вартість виготовлення каталогів, але, з іншого боку, підкреслюють індивідуальність дизайну окремо взятого каталогу   Книга – інструмент донесення мудрості, якнайповніше і всестороннє  вираження культури людства. Інші засоби масової комунікації, навіть такі прогресивні, як телебачення, – лише допоміжні засоби розвитку культури. Дизайн книг — важливий момент в процесі підготовки видання. При необхідності наші співробітники розроблять оформлення і верстку книги і вироблять всю необхідну додрукову підготовку. При цьому Ви можете вибрати як звичайний, так і дизайнерський папір високої якості. Технологи друкарні вироблять всі необхідні обробні роботи і допоможуть підібрати оптимальну палітурку книги. Обкладинка — головний елемент книги, що відповідає за її зовнішній вигляд. Ми готові запропонувати масу всіляких матеріалів (як твердих, так і м’яких), які зроблять книгу привабливою і зручною для читання. Книга як носій інформації досить поширене поліграфічне видання. Друк книг невеликими накладами найчастіше виробляється методом цифрового  друку. Для великих накладів (більш 500штук) друк здійснюється на офсетному устаткуванні. Палітурка книг може бути твердою, м’якою або на металевій пружині. Офсетний друк книг – це основний спосіб виготовлення цього вигляду друкарської продукції. Офсетний друк книг найбільш економічний, якщо наклад перевищує 1000 шт. Крім того книги на офсеті виготовляються набагато швидше чим, наприклад, у високому друці Наше устаткування дозволяє друкувати наклади від 1 екземпляра. Це головна перевага перед друкарнями, які друкують лише на офсетному устаткуванні. Їх наклади починаються з 500 шт. Більш того, ми можемо зробити кожен ваш екземпляр індивідуальним, наприклад, внести персоналізацію. Наша друкарня здійснює друк книг на різноманітному папері з обкладинкою різної щільності.
Конверти
Конверт – один важливих елементів стилю Вашої компанії. Конверти з логотипом, фірмовою символікою необхідні як для офіційних запрошень партнерів або клієнтів по бізнесу, презентацій, повідомлень і іншої інформації, що висилається поштою. Існує велика різноманітність видів конвертів. Види конвертів: - конверти для ділової і корпоративної пошти; - конверти для рекламних розсилок; - конверти для запрошень і листівок. Найбільш поширені формати: євро (220х100мм), С5, С4. Існує варіант конвертів з пластиковим прозорим  віконцем. Для друку можна використовувати готові конверти. Ви можете замовити конверти будь-якого розміру, якості паперу і розташування клапана.  Допустиме використання дизайнерських  сортів паперу.  Формат заклеюваної  площі на конверті не ближче ніж один сантиметр від краю. Пропонуємо Вам виготовлення конвертів методом офсетного друку.
Фірмові бланки
Фірмовий бланк — обличчя компанії. Найважливіший з компонентів фірмового стилю. Кожен документ який виходить з компанії має бути надрукований на фірмовому бланку. Традиційно на фірмовому бланку розміщується логотип компанії, банківські реквізити, номери ліцензій, свідоцтв, контактна інформація (адреса, телефони, e-mail, адреса сайту). Креативна група виконує дизайн, друк і виготовлення бланків на власному сучасному устаткуванні. Вигляд бланка варіює залежно від його призначення, в цілому ж даним типом друкарської продукції є листове видання форматом не більше А4. Такі бланки містять елементи фірмового стилю компанії, а також реквізити, адреса і телефон фірми. Нанесення фірмової символіки, а також інформації про компанію здійснюється як з використанням чорно-білого, так і багатоколірному друку, а як матеріал ми можемо запропонувати Вам не лише стандартні види паперів, але і ексклюзивний, дизайнерський папір. Переоцінити значення фірмових бланків навряд чи можливо. Вони не лише підвищують імідж компанії, але і допомагають стати її корпоративному стилю більш впізнанним. Крім того, документи, надруковані на хорошому папері з використанням фірмової символіки, привертають до себе додаткову увагу, а інформація, викладена в них, стає  більш вагомою в очах одержувача.
Наклейки, цінники
Цінники – невід’ємні атрибути торгівельної діяльності, без наявності яких не обходиться жодна торгівельна точка. Якщо використання інших pos-матеріалів не обов’язкове, то виготовлення цінників для всіх торгівельних точок встановлене законодавчо. Виготовлення цінників виконується із застосуванням певних процесів – розробка оригінал-макету, підбір матеріалу, друк, нанесення лаку, тиснення або конгрев, висікання і ін. Цінники – аркуш паперу невеликого формату з вказівкою ціни на продукцію і логотипом (магазина, виробника, бренду). Один з елементів просування торгівельної марки. Дизайн цінника розробляється на базі логотипу і фірмових кольорів бренду або торгівельної точки. Якісний дизайн цінника – це збільшення частоти контакту споживача з вашим брендом.   Цінник може бути виготовлений з різних матеріалів (папір, картон, пластик).  або поєднання всіх вищеперелічених елементів. Цінник – один з елементів просування торгівельної марки. Оригінальний, виконаний відповідно до фірмового стилю цінник на товар привертає увагу, як і будь-який інший рекламний носій. Тому він потребує якісного оформлення і виготовлення, що передбачає гармонійне поєднання фону, форми і шрифту. Яскраве оформлення цінника залучає додаткова увага покупця, особливо до спеціальних пропозицій. Важливо, щоб цінник не був переобтяжений інформацією, але містив максимум потрібних і актуальних даних для покупця. Ми пропонуємо виробництво цінників з картону, пластика, для настільного і стелажного використання, двосторонні і однобічні, по вашому ескізу, або по розробці наших дизайнерів. У нас ви можете замовити цінники будь-яким накладом, і бути упевнені в їх якості і точній відповідності стандартам.
Дипломи
Дипломи, грамоти і сертифікати є видами нагородної продукції. Грамота і диплом зазвичай персоніфіковані – містять персональні дані, які або заповнюються уручну, або заповнюються автоматично при друці. При оформленні грамот, дипломів, сертифікатів зазвичай дотримуються певних правил. Грамота вручається в урочистій обстановці, відзначаючи собою важливі події і досягнення. Тому зовнішній вигляд цього документа зобов’язаний відповідати своєму призначенню, бути привабливим і солідним. Диплом — це документ, що свідчить про закінчення учбового закладу, здобуття звання, вчену ступінь, про перемогу в змаганні, на конкурсі і т. д., а також про визнання особливих заслуг. Дипломи виділяються серед іншої листової продукції особливим дизайном і спеціальною обробкою. Дипломи активно використовуються як нагородження колег, що відзначилься, бізнес – партнерів. Вітальні дипломи вручають до ювілеїв, ними нагороджують за участь в проектах, конференціях, виставках. Сертифікат — посвідчення, свідоцтво, підтверджуюче право на володіння або користування власністю, здійснення певних операцій або документ, що засвідчує той або інший факт. Сертифікати підтверджують наявність певних прав, статусу якої-небудь особи або компанії, здобуття знань, якість товару або послуги. Сертифікат підвищує довіра до професіонала або продукту, допомагає підкреслити унікальність товару і його якість. Сертифікати широко використовуються в діловому спілкуванні між компаніями – партнерами. Наявність сертифікату є додатковим елементом захисту товару або послуг. Вони можуть бути виконані на крейдованому або дизайнерському папері різної щільності і фактури, а також на картоні. Формати від А3 297х420 мм до А5 145,5х210 мм. Для грамот, сертифікатів, дипломів існують певні особливості дизайнерського оформлення: наявність рамки, захисної сітки, найменування нагороджуваної фірми або особи і так далі – варіації дизайну такої продукції відрізняються особливою різноманітністю.  Для друку цього виду поліграфічної продукції найчастіше використовувати папір типа Colotech щільністю 250-300 г, або дизайнерський папір Їх виробництво йде на сучасному устаткуванні, яке відповідає всім стандартам сучасності. Дипломи, грамоти, сертифікати, створені нашими дизайнерами, є яскравими зразками поліграфічного мистецтва, які не можуть не привертати  уваги.
Афіші, плакати
Плакат (афіша) — один із найдавніших рекламно-інформаційних засобів. З прадавніх часів саме постер (що в перекладі з англійського означає «плакат») був головним засобом залучення уваги. Це повідомлення для публіки і розглядається як інформативний, психологічний і комерційний інструмент, залежно від того, які цілі переслідуються Афіша – рекламне або довідкове листове видання, що оповіщає про який-небудь культурний захід. На афішах, як правило, широко рекламуються всілякі шоу, концерти, театральні і музичні прем’єри, спортивні заходи, презентації, виставки, спецпроекти і тому подібне Афіші – дуже зручний і масовий рекламний носій для проведення, як короткострокових рекламних акцій, так і триваліших рекламних кампаній. Афіші розклеюють на спеціальних щитах, розташованих в найбільш людних  місцях. Афіша — однобічне рекламне листове видання із сповіщенням про майбутній публічний захід: спектаклях, фільмах, виставках і так далі Як правило виготовляється форматами від А3 до А0 і більш. Постер — однолистний або багатолистий барвистий рекламний плакат великого формату. Інколи довжина постера доходить до декількох метрів.За бажанням, наші дизайнери допоможуть Вам створити хороший і яскравий дизайн плакатів, постерів або афіш. Розроблений і віддрукований на нашому устаткуванні плакат буде ефективним і таким, що запам’ятовується, на нього звертатимуть увагу. Друкуються плакати і постери, зазвичай на щільному папері (150-200 гр/м2). Для продовження терміну їх служби, на плакати часто застосовують глянцеву або матову ламінацію. Для виготовлення плакатів існують стандартні розміри: А3, А2, А1, проте, це не означає, що Ваш плакат не може бути будь-якого іншого розміру.
Пакети
ПАПЕРОВІ ПАКЕТИ  Не лише зручна і красива упаковка, вони так само можуть бути носієм вашого фірмового стилю, необхідним компонентом іміджу і рекламної компанії. Паперовий пакет моделюється з самих різних видів паперу, кожен зможе вибрати відповідний йому матеріал, спосіб нанесення зображення (офсетний, дрібнотрафаретний, тиснення, конгрев, “флок”). Виготовлення пакетів з логотипом привертає загальну увагу і сприяє рекламі вашої компанії. Люди, навіть самі того не бажаючи, фіксують в своїй пам’яті образ торгівельної марки на пакетах, і в результаті вони виберуть ваш товар або послугу. Паперові  пакети з  логотипом укріплюють репутацію компанії, допомагають значно підвищити рівень обслуговування, а також надають своїм потенційним клієнтам певну інформацію про вашу компанію, товари, що надаються, або послуги і вашу контактну інформацію.
Фотокниги
Фотокнига є красивою і витончено оформленою поліграфічним способом книга . Кожна книга по своєму унікальна, її не можна купити в магазині або на розпродажі. Вона розповість саме Вашу історію любові! Формати можуть бути самі різні від 20 до 30 см по короткій стороні, або до 60см в розвороті. Додатково фотоальбом може комплектуватися болтами  і декоративними куточками на краях обкладинки. Варіантів існує безліч від вибору матеріалу для обкладинки і вибору кольору до друку на фотопапері. Фотоальбом  має справжню поліграфічну палітурку і справляє враження закінченого продукту. Свого роду успішною кульмінацією в роботі фотографа і клієнта. Створення весільних книг характеризується як трудомісткий і копіткий процес, що вимагає професійних навиків і вживання новітньої технології розміщення фото на всій корисній площі розвороту книги. Фотографії високої якості досягаються за допомогою широкоформатних комплексів цифрового друку. Ще шикарнішого вигляд альбому додають листи з кальки, що запобігають зіткненню фотографій. Залежно від індивідуальних побажань, можна купити весільний фотоальбом з обкладинкою з шкіри або альтернативних менш дорогих матеріалів. Оформлені у вигляді книг весільні фотоальбоми можна продублювати в потрібній кількості, зробивши унікальний презент рідним і друзям.
охорона праці
Виготовляємо під замовлення таблички, знаки, куточки, плакати з охорони праці та пожежної безпеки. Матеріал: пластик, оцинкований лист, плівка
Стенди, куточки для шкіл, садочків, організацій та підприємств. Виготолення стендів здійснюємо на вспіненому пластику, алюмінієвому композиті та акрилі. Стенди з використанням карманів ("кишеньок") з прозорого пластику чи коркових основ - теж досить популярний вид даної продукції. Інформація на стенди друкується технологією УФ друку для довготривалого використання.
Таблички
  Пластикові таблички є інформаційними покажчиками, які функціонують як один з найважливіших елементів навігації і часто є першим, що Ви бачите при вході на територію. Таблички і покажчики можут бути як зовні, так і всередині офісу. Зовнішні таблички найчастіше містять логотип і коротку інформацію про компанію. Наявність таблички обов'язково, так як вона підвищує статус располажівшейся команії. Інформаційні таблички, які розміщені всередині офісу призначення для інформування про компанії-орендарів, або про розташування відділів всередині компанії - відділ продажів, бухгалтерія, директор, відділ маркетингу та багато іншого. Пластикові таблички є обов'язковим елементом кожного офісу, які розміщені при вході в будівлю. Основою таблички є пластик ПВХ товщиною 3 мм, на який наноситься повнокольорове зображення. Ми виготовимо для Вас таблички адресні, інформаційні та покажчики для офісу на пластиці з повнокольоровим друком, товщиною 3 мм від 1 шт. Замовити виготовлення можна в нашому інтернет-магазині, завантаживши макет і сплативши замовлення. Доставку можна оформити за допомогою Нової пошти по всій Україні.